perjantai 19. helmikuuta 2016

The blushed nudes


Tein eilen melkoisen löydön markettimeikkien saralla. En oo koskaan kieltänyt, etteikö marketeista löytyisi aivan järjettömän laadukasta kosmetiikkaa. Valtaosa mun meikeistä koostuu Lumenesta, Lorealista ja Rimmelistä. Vasta lähiaikoina oon eksynyt muiden merkkien äärelle, mutten ole kuitenkaan unohtanut halvempia merkkejä.

Ruokaostoksilla käyminen jossain suuremmassa marketissa on mulle aina ilo ja pelko, sillä siellä tulee aina ensimmäisenä hiivittyä kosmetiikkapuolelle. Meillä tossa lähi-Cittarissa on se osasto pistetty siihen heti sisääntulon eteen tyrkylle, joten houkutus on aina tosi suuri. Tälläkin kertaa oli pakko mennä hypistelemään jotain asioita, joita en tietenkään tarvitse, mutta niitä kertyy silti aina ihan hirveästi kaappeihin. Mutta luomivärejä ei voi olla liikaa, eihän? Onneks serkkuni on alan asiantuntija ja tukee mua näissä hölmöissä hankinnoissa.

Kokeilin tätä Maybellinen The blushed nudes- palettia jo kolme päivää sitten ekan kerran. Olin myyty jo ekan sävyn swatchauksella kädelle. Miten ihanan samettista, mikä pigmentti! Päätin etten alennuksesta huolimatta tarvitse enää uutta palettia. Mutta matkalla kotiin kehittelin jo kaikkia meikkejä sen ympärille.


Kävin hiusmalleilemassa keskiviikkona ja päädyin pakon edessä Anttilaan. Ja siis se pakko oli se, että keskustassa oli penkkarit, joten bussit lähti Metsolta ja olin toisella puolella keskustaa ja no, oli pakko kävellä lumipyryssä sinne ja aattelin että voishan sitä samalla kipasta Anttilaan. No niin no halusin vielä todeta tarvitsenko tota palettia. Alessa oli sielläkin. En tarvinnut sitä silloinkaan...
Mutta kun pääsin kotiin niin olisi ollut ihana toteuttaa sillä meikki.



Kolmas kerta toden sanoo. Eilen käytiin salilla ja salin jälkeen kaupassa. Mun ostoksiin lukeutui 7 kpl jäätelöitä, 4 lonkeroa ja luomiväripaletti. Melkoisen terveellistä. Etenkin toi viimeinen.


Tänään sitten toteutin mun parin päivän inspiraation. Hempeää, roosaista, lämmintä, pehmeää. Tää paletti on niin "ei-mua", että ihastuin tähän siitä syystä. Alle 14€:n rahareikäkään ei haittaa, koska katsokaa nyt kuinka kivoja sävyjä!




Ja koska halusin pysyä hempeällä linjalla, tein rajaukset Nyxin valkoisella eyelinerilla. Toi on vaan kettumainen putsata pois ja tarttuu ripsiin ja loistaa kaikkialle, mutta on toi silti vaan niin ihana. Raikas, jopa hieman keväinen fiilis tuli tästä meikistä. Huulilla Nyxin soft matte lipstick sävyssä Istanbul.

Ihanaa viikonloppua kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti